Павло Гензель: DOTYK NATKHNENNYA - новий та цікавий досвід
Павло Гензель: DOTYK NATKHNENNYA - новий та цікавий досвід
Геолог за фахом, який присвятив себе творчості. Після закінчення Житомирського державного технологічного університету, жодного дня не працював за спеціальністю. Павло Гензель – переможець конкурсу дизайнерів та архітекторів DOTYK NATKHNENNYA 2019 майже 15 років працює у сфері предметної та архітектурної візуалізації, розповів, як на нього вплинув новий досвід, та чому варто брати участь у конкурсах.
Павло, опишіть свій дизайн процес
"У випадку з концептами для конкурсу DOTYK NATKHNENNYA, початкові ідеї прийшли відразу, без мук творчості, як кажуть. Спочатку були прості ескізи олівцем, а потім кілька вечорів у 3DsMax я виправляв об'єкт, коригуючи форму. Пробував різні матеріали і освітлення, робив безліч перев’ю, поки результат мене не задовольнив."
У якій команді / атмосфері хотіли б працювати?
"Я вже багато років працюю в зв'язці з моделлером. Він займається геометрією та анімацією, а я – освітленням, текстурами і рендером предметів. Хоча і знаходимося ми у різних містах, а наші замовники – у різних країнах, така схема мене повністю влаштовує."
DOTYK NATKHNENNYA Ваш перший конкурс?
"Мушу зізнатися - це єдиний конкурс, в якому брав участь. Моя основна робота - за рідкісним винятком, 3D-візуалізація чужих ідей. Про DOTYK NATKHNENNYA я дізнався випадково, побачив рекламу в Facebook. Захотілося спробувати свої сили."
Для чого потрібні такі конкурси?
"Ймовірно, щоб залучати свіжі ідеї зі сторони."
А чим цікавий конкурс саме від виробника?
"Мені дуже цікаво у кінцевому результаті покрутити в руках готовий продукт. Та, звісно, побачити його на полиці в магазині. Конкурс привабливий тим, що це не просто змагання концептів та ідей, це в результаті - виробництво і продаж реальних речей. А для мене, як візуалізатора, DOTYK NATKHNENNYA - новий та цікавий досвід."
Проектування яких об'єктів викликає у Вас найбільший інтерес?
"Власне, нічого, крім моделі для цього конкурсу, я і не проектував. Цікаво буде спробувати щось придумати для DOTYK NATKHNENNYA 2021."
На конкурс Ви подали досить просту і водночас цікаву ручку. Як виникла ідея саме такого концепту?
"Ідея була в тому, щоб наділити такий утилітарний предмет, як дверна ручка, ще однією функцією, крім власне функції відкривання дверей. Щоб це одночасно був ще й вказівник, і табличка з написом. Думаю, в мене вийшло!"
Яке, на Вашу думку, сьогодні співвідношення функціоналу та естетики в сучасному предметному дизайні?
"Мені подобаються речі, створюючи які, дизайнери не жертвували естетикою на догоду функціоналу, і навпаки."
Вдалий проект для вас - це?
"Вдалий проект - це коли не соромно додати результати своєї роботи до портфоліо. Коли задоволені всі – замовник і виконавець."
Що важливіше для дизайнера, власні ідеї або утилітарні проекти для людей?
"Думаю,у промисловому дизайні все ж важливіше, щоб ідеї не були відірвані від життя. Краще та ідея, яка допоможе продати не лише гарний, а й потрібний предмет."
Які у Вас очікування від співпраці із виробником?
"Не хотілося б підвести виробника, сподіваюся, що результати виробництва і продажів виправдають очікування нас обох."